W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym oraz faktem, iż w dniu dzisiejszym, tj. 17.08.2022 r. ukazało się rozporządzenie określające wzór wniosku o wypłatę dodatku węglowego, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łubiance informuje, że rozpoczął się nabór wniosków o wypłatę dodatku węglowego.
Stosowny wniosek o wypłatę dodatku węglowego będzie można złożyć:
- na piśmie (minister właściwy do spraw energii określił, w drodze rozporządzenia wzór wniosku o dodatek węglowy), w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance, ul. Bydgoska 10, w godz. pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej (wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego)
na adres skrzynki ePUAP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance /GOPSLubianka/SkrytkaESP lub /GOPSLubianka/domyslna.
Termin składania wniosku o wypłatę dodatku upływa z dniem 30 listopada 2022 r.
Po tym terminie wnioski nie będą rozpatrywane. Wzór wniosku będzie jednolity w całej Polsce.
Informacje przedstawione we wniosku o wypłatę dodatku węglowego składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń – zgodnie
z art.3 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r. o dodatku węglowym.
Przyjmowaniem wniosków oraz udzielaniem informacji i porad dotyczących składania wniosków o dodatek węglowy udzielają pracownicy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance, kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 56 649 56 60, 530 443 205, 530 443 882 lub mailowo gops@lubianka.pl
załączniki do pobrania: